Szukam ludzi do wypraw.

Wszelkie tematy związane z życiem po śmierci, duchami, przeżyciami z pogranicza śmierci, itd. Co się dzieje z nami po śmierci? Przechodzimy w inną rzeczywistość? Wchodzimy do innego ciała? Czy może tylko umieramy i przestajemy istnieć?
Awatar użytkownika
Maktor
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 2
Rejestracja: 2011-10-25, 22:32
Lokalizacja: Kęty
Komentarze: 1

Szukam ludzi do wypraw.

Post autor: Maktor »

Witam.

Jak w temacie, poszukuję ludzi z okolic Bielska-Białej, Andrychowa, Oświęcimia, z którymi można badać zjawiska paranormalne. Interesuję się zjawiskami paranormalnymi od 10 lat, czytam, czytam i czytam, dopiero od niedawna zacząłem robić sobie wypady, ale samemu to żadna frajda.Interesują mnie zdjęcia duchów a w szczególności evp.

Tak więc jestem początkujący w terenie.

Jeśli ktoś jest chętny na wyprawy, lub jest jakaś grupa do której można się przyłączyć, lub ludzie z którymi można taką ową grupę założyć to proszę o odezwę.
Awatar użytkownika
Dave_Mustaine
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: 2010-12-11, 16:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Hrubieszów, Terebiń

Re: Szukam ludzi do wypraw.

Post autor: Dave_Mustaine »

W sumie ciekawie, bo z okolic jestem, jednak chyba za mało doświadczenia mam i lat. A szkoda!
Awatar użytkownika
Glazery
Aktywny pisacz
Aktywny pisacz
Posty: 133
Rejestracja: 2012-10-08, 22:12

Re: Szukam ludzi do wypraw.

Post autor: Glazery »

Szukaj, bo na pewno znajdziesz :) Też planuję stworzyć takie zgrupowanie, bo w zespole zawsze lepiej :)
Awatar użytkownika
Arek
Senior forum
Senior forum
Posty: 2381
Rejestracja: 2006-01-28, 01:59
Lokalizacja: Steinach / Niemcy
Komentarze: 19

Re: Szukam ludzi do wypraw.

Post autor: Arek »

Popieram wasz zapał i jakbym kiedyś był w pobliżu to na pewno będę chciał przyłączyć się do wyprawy.
Mam pomysł. Wasze wyprawy opisujcie tutaj na forum, to najlepsza reklama by pozyskać dalszych uczestników, bo to tutaj są ludzie o podobnych zainteresowaniach
AgainstAllLies
Nowa Krew