Pomoc w wyjaśnieniu ! Duch w domu.

Wszelkie tematy związane z życiem po śmierci, duchami, przeżyciami z pogranicza śmierci, itd. Co się dzieje z nami po śmierci? Przechodzimy w inną rzeczywistość? Wchodzimy do innego ciała? Czy może tylko umieramy i przestajemy istnieć?
malinson
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 1
Rejestracja: 2014-01-31, 12:58

Pomoc w wyjaśnieniu ! Duch w domu.

Post autor: malinson »

Witam serdecznie.Już na starcie pragnę sprostować ,iż nie mam na celu żadnej prowokacji czy wymyślania bzdurnych historyjek,szukam tylko pomocy w wyjaśnieniu pewnej sprawy.Jeżeli piszę lub robię coś źle to proszę o wybaczenie ,gdyż jestem tutaj zupełnym nowicjuszem :wink:
Przechodząc do sedna sprawy: