Jak zacząć przygodę ze zjawiskami paranormalnymi?

Propozycje nowych audycji, tematów, itd. oraz uwagi i propozycje dotyczące działania strony. W tym dziale są również umieszczane ogłoszenia od administratorów
kamilos93

Jak zacząć przygodę ze zjawiskami paranormalnymi?

Post autor: kamilos93 »

Hej. Pierwszy raz zakładam tu konto. Założyłem, ponieważ od zawsze interesowałem się zjawiskami paranormalnymi. Chciałbym poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Interesować się czymś to nie znaczy znać się na tym.
Właściwie nie mam narazie wypracowanego jakiegoś kierunku. Może duchy i sprawy z tym związane, ewentualnie nawiedzone miejsca, czy też UFO.
Dobrze by było jakbyście się też wypowiedzieli jak wy zaczynaliście swoją przygodę z tym.
Po mojej wiadomości pewnie da się poznać, że jestem zielony w tym temacie. Może jakieś tytuł ksiązek?
Z góry wielkie dzięki ;)
Ostatnio zmieniony 2010-04-17, 14:39 przez kamilos93, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
FaKtoMaaN
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 747
Rejestracja: 2009-02-22, 22:03
Lokalizacja: Tarnów
Komentarze: 2

Re: Jak zacząć przygodę ze zjawiskami paranormalnymi?

Post autor: FaKtoMaaN »

Trzeba czytać to tu, to tam, oczywiście książki tematyczne (polecam kolekcję L. Znicza) czasopisma, masa filmów dokumentalnych, wykłady tematyczne, no i oczywiście rozmowa z ludźmi, którzy mają o tym pojęcie.
Witam i pozdrawiam.
Fakto:)
Awatar użytkownika
Serephinea
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 790
Rejestracja: 2006-11-27, 17:36
Lokalizacja: Poznań

Re: Jak zacząć przygodę ze zjawiskami paranormalnymi?

Post autor: Serephinea »