Potęga podświadomości, a stracona miłość.

Świadomość, Światło i Miłość to wartości, które są naturalne dla każdej istoty ludzkiej, dlatego znajdują się ponad religiami czy systemami filozoficznymi. W tym dziale podyskutujesz na tematy związane z rozwojem duchowym
Jamboree18
Tropiciel tematów
Tropiciel tematów
Posty: 66
Rejestracja: 2009-03-01, 22:03

Potęga podświadomości, a stracona miłość.

Post autor: Jamboree18 »

Hej, mam pytanie szczególnie do osób, które wierzą w coś takiego jak moc podświadomości, jak prawo przyciągania. Dopiero ostatnimi czasy zaczęłam się interesować tym zagadnieniem czytając książki "Potęga Podświadomości" Murphy'ego czy "Możesz uzdrowić swoje życie" Louise L. Hay. Jestem początkująca, dlatego chciałabym się dowiedzieć jednej rzeczy od osób bardziej doświadczonych i praktykujących w tym temacie.
We wszystkich tych książkach mówi się o cudownych powrotach do zdrowia, o przyciąganiu dobrych zdarzeń, rzeczy, a nawet o przyciągnięciu idealnego partnera (oglądałam jakiś wykład Wandy Wegener na youtube), no właśnie. A co z metodą próby odzyskania utraconej miłości? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Czy można siła podświadomości znów przyciągnąć kogoś do siebie, wiedząc co było problemem i powodem straty partnera. Czy raczej można wymodlić i wyprosić podświadomość o drugą szansę, kiedy człowiek zrozumiał jakie błędy popełniał i jest w stanie je naprawić? Czy wiarą w to że wszytko się ułoży i że uczucie się odrodzi, codziennymi afirmacjami można pomóc sobie odzyskać utracone szczęście?
Jak podkreśliłam na początku, pytanie do ludzi wierzących w teorie prawa podświadomości, mających z tym jakieś doświadczenie.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Glazery
Aktywny pisacz
Aktywny pisacz
Posty: 133
Rejestracja: 2012-10-08, 22:12

Re: Potęga podświadomości, a stracona miłość.

Post autor: Glazery »