Mityczne stwory, czy "chorzy" ludzie?

Tematy związane z szeroko rozumianym odżywianiem się cudzą energią
Awatar użytkownika
Ivellios
Administrator
Administrator
Posty: 4862
Rejestracja: 2004-08-28, 17:14
Lokalizacja: Katowice
Imię i nazwisko: Marek Sęk
Komentarze: 946

Mityczne stwory, czy "chorzy" ludzie?

Post autor: Ivellios »

Czy Nosferatu - wampiry opisywane w książkach i pokazywane w filmach - mają jakieś swoje odpowiedniki w rzeczywistości... :?:
_Nameless_
Forumowy maniak
Forumowy maniak
Posty: 336
Rejestracja: 2005-04-08, 16:16
Lokalizacja: Asylum

Post autor: _Nameless_ »

Według paru źródeł (chyba wiecie jakich :P) Nosferatu to tylko jeden z wampirzych klanów...z resztą podobno filmowy Nosferatu to tak na prawdę Tzimisce... :grin:

Co do odpowiedników...nie znam się na Bibli, ale tam chyba nie ma dokładnie napisane, że Kain zmarł albo coś takiego...choć chyba nie ma także, że Kain musiał pić ludzką krew...więc...może :zawstydzony
Ostatnio zmieniony 2006-07-04, 14:54 przez _Nameless_, łącznie zmieniany 1 raz.
Darnok
Senior forum
Senior forum
Posty: 3337
Rejestracja: 2004-12-29, 11:25
Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Komentarze: 2

Post autor: Darnok »

W księdze NOD jest opisane całe życie Kaina a Nosferatu to taki "podklan" chyba Carmalia albo Sabatu (już nie pamiętam ale raczej Carmalia)
_Nameless_
Forumowy maniak
Forumowy maniak
Posty: 336
Rejestracja: 2005-04-08, 16:16
Lokalizacja: Asylum

Post autor: _Nameless_ »

nie ma czegoś takiego jak "podklan" Camarilli czy Sabatu, to tak jakby powiedzieć , że WSZYSCY ludzie ze wsi popierają Lepera i Samoobronę.

Camarilla i Sabat to wzajemnie się wyniszczające "gangi" lub inaczej mówiąc "partie" (lub nawet ostrzej : "sekty) wampirów, wiele Szczurów (mowa o Nosferatu) należy do Sabatu, choć oczywiście jest to nieznaczny procent z całej populacji klanu. Reszta należy do Camarilli, a jeszcze pare grup jest niezależnych.

BTW
"Carmalia" to chyba taka konserwa z kalmarami :hand:
Darnok
Senior forum
Senior forum